Zarządzaj swoim kontem Elavon szybko i wygodnie. Zyskaj dostęp online do faktur i raportów i zarządzaj usługami.
Zarejestruj się na portalu Elavon Connect i zyskaj dostęp do przydatnych informacji i raportów.
Klient złożył reklamację chargeback? Dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji, zapoznając się z procedurą na stronie.
Chcesz dodatkowo wypromować swoją firmę? Świetnym pomysłem jest umieszczenie logo Twojej firmy na ekranie terminala oraz wydrukowanym paragonie. Wykonamy to całkowicie za darmo.
Sprawdź, jakie musisz spełnić wymogi, aby w Twojej firmie było możliwe przyjmowanie płatności online poprzez stronę internetową.
Zapoznaj się z obowiązującymi standardami oraz wymogami i zapewnij bezpieczeństwo danych kart płatniczych. Chroń już teraz swoją firmę oraz dane Twoich klientów.
Zobacz nasze wideo na temat rozwiązywania problemów z terminalem, skorzystaj z naszego narzędzia do raportowania online i zapoznaj się z naszymi rozwiązaniami, które pomogą Ci prowadzić firmę.
Instalacja i obsługa terminala płatniczego jest niezwykle prosta. Po zakończeniu czynności przedstawionych w materiałach wideo możesz rozpocząć przyjmowanie transakcji.
Elavon Connect zapewnia większy dostęp do przydatnych informacji, umożliwia podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji. Pewnie planuj przyszłość swojej firmy.
Zapewniamy instrukcje obsługi i przewodniki, w których znajdziesz szczegółowe informacje na temat naszych rozwiązań płatniczych.
Zobacz, jak zainstalować terminal płatniczy, jak poradzić sobie z jego obsługą oraz co zrobić w razie ewentualnych problemów.
Dzięki usłudze Dynamicznego Przeliczania Walut (DCC) dasz swoim zagranicznym klientom możliwość płatności w ich własnej walucie, a jednocześnie zwiększysz swoje dochody.
Przenośne, mobilne terminale mPOS to wygoda i bezpieczeństwo – w każdym miejscu, w którym przyjmujesz płatności bezgotówkowe od swoich klientów.
Nasze elastyczne i skalowalne rozwiązania do ochrony danych kartowych pomagają tworzyć bezpieczniejsze systemy płatnicze i ograniczyć ryzyko naruszenia bezpieczeństwa tych danych.
Bądź na bieżąco z aktualnościami branżowymi, rozwojem technologii i zmianami przepisów.
Przeczytaj wszystkie najnowsze informacje dla klientów Elavon.
Wszystkie najnowsze informacje na temat bezpieczeństwa danych.
Przeczytaj o ważnych zmianach, które będą miały wpływ na sposób przetwarzania transakcji Visa i Mastercard.
W ciągu tygodnia od zatwierdzenia Twojego wniosku powinieneś otrzymać wszystko, czego potrzebujesz, aby móc zacząć przyjmować płatności. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje, dzięki którym rozpoczniesz i będziesz sprawnie przyjmować płatności kartami.
Krok 1: Instalacja terminala płatniczego
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić odpowiednią datę instalacji terminala (terminali) płatniczego i przeszkolić Ciebie i Twój personel w zakresie jego obsługi. Aby instalacja się powiodła, zapoznaj się z naszymi Przewodnikami wideo.
Krok 2: Chroń swoją firmę
Jako nowy klient, otrzymasz dostęp do naszego portalu bezpieczeństwa danych. Otrzymasz wiadomość e-mail od 'Secured by Elavon', z danymi logowania i rejestracji. Uzyskanie zgodności z wymogami PCI chroni Twoją firmę.
Krok 3: Zarejestruj się na Portalu klienta
Zyskaj dostęp do faktur, raportów i sumarycznych zestawień transakcji dzięki Elavon Connect, naszemu portalowi do raportowania online. Zarejestruj się i zarządzaj swoimi płatnościami kartowymi.
Dowiedz się jak czytać zestawienia transakcji.
Dowiedz się jak sprawnie zarządzać reklamacjami typu chargeback w Twojej firmie.
Umieść logo swojej firmy na wydruku i ekranie terminala płatniczego.
Tu znajdziesz i pobierzesz formularze dotyczące najczęściej zgłaszanych zmian.