The site you requested may not be relevant in your area.

country flag
Skip to main content
Klienci korzystają z usługi Cashback

Cashback – korzyść dla Ciebie i dla klienta

Pomimo rozwoju bezgotówkowych płatności wiele osób wciąż decyduje się na tradycyjne środki pieniężne. Cashback jest usługą, która pozwoli Twoim klientom na bezpieczną oraz wygodną wypłatę pieniędzy, co zdecydowanie dobrze wpłynie na wizerunek Twojej placówki oraz Twój zysk. Sprawdź, co dokładnie ma do zaoferowania usługa Cashback w Twojej firmie i dlaczego warto ją mieć.

Usługa Cashback to m.in. wypłacanie pieniędzy przy transakcji kartą

Cashback –co to jest?

Usługa Cashback to zysk dla Ciebie i Twoich klientów. Pozwala ona na wypłacanie pieniędzy podczas transakcji kartą. Dzięki temu klient nie musi szukać bankomatu, a Ty klienta, ponieważ ten jest już u Ciebie, dokonując transakcji i wypłacając pieniądze. Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub dopiero planujesz założenie firmy, koniecznie uwzględnij w niej wygodę, jaką jest w stanie dać klientom Cashback.

Cashback umożliwia wygodną wypłatę pieniędzy

Zdobywaj klientów z Cashback

Szukanie bankomatu bywa uciążliwe. Dzięki Cashback sprawisz, że Twoi klienci nie będą musieli tego robić, bo będą mogli znaleźć Twój punkt. Kiedy już do niego trafią, to skorzystanie z Cashbacku będzie możliwe dopiero po zakupach. W ten sposób otrzymują wygodną wypłatę pieniędzy, Ty natomiast zyskujesz klientów. Pamiętaj, że stały klient to największy zysk przedsiębiorcy.

Kobieta płaci smartfonem w sklepie

Wyższe obroty i mniejsze koszty

Cashback jest w stanie wygenerować dla Ciebie większe przychody bez konieczności ponoszenia kosztów, a wręcz przy ich zmniejszeniu. Klient korzysta z Twojej usługi, aby wypłacić pieniądze, czyli generuje dla Ciebie zysk. Ty natomiast nie musisz później wpłacać gotówki na swoje konto. Jeśli klient wypłaci środki pieniężne, Ty dostajesz zwrot na konto firmowe.

Kasjerka przyjmuje płatność za pośrednictwem Cashbacku

Komfortowa obsługa

Komfort i wygoda to główne powody, dla których tak wiele osób postawiło na usługę Cashback. Jeśli Twój klient zechce z niej skorzystać, wystarczy, że wprowadzi kartę do terminala i następnie będzie postępował zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. To oszczędność czasu także dla Ciebie, ponieważ nie będziesz musiał uczyć Twoich pracowników żadnych skomplikowanych procedur.

Właścicielka piekarni przyjmuje płatność

Czas to pieniądz

Oszczędność czasu to kolejna zaleta, jaką jest w stanie zagwarantować Tobie i Twoim klientom usługa Cashback, a należy pamiętać, że czas bywa cenniejszy niż złoto. Twój klient nie zmarnuje go na szukanie bankomatu, Ty natomiast nie będziesz musiał liczyć swojego dziennego utargu i wpłacać ich na konto. Już tam będą, jeśli postawisz na Cashback, co ogranicza problemy z ich transportem i przechowywaniem.

Klienci sklepów doceniają możliwość korzystania z usługi Cashback

Buduj swoją markę

Klienci z całą pewnością docenią starania, jakie wkładasz w to, by jakość obsługi w Twojej firmie stała na najwyższym możliwym poziomie. Lojalni, zadowoleni klienci do Ciebie wrócą, a może nawet powiedzą o Twojej firmie znajomym. Zadbaj o to, by klient zawsze dostał u Ciebie to, czego potrzebuje –może to być właśnie usługa Cashback.

  • Zacznijmy od wyjaśnienia, co to jest Cashback, żebyś mógł w pełni zrozumieć, jakie korzyści jest w stanie wnieść do Twojej firmy. Cashback jest usługą polegającą na wypłacie środków z karty podczas zakupów. Prostotę i wygodę takiego rozwiązania z całą pewnością docenią Twoi klienci, którzy nie będą musieli szukać bankomatu, gdyż niezbędną gotówkę wypłacą u Ciebie podczas zakupów poprzez Cashback. Co to oznacza dla Ciebie jako przedsiębiorcy? Przede wszystkim zysk finansowy, ponieważ każdy klient, który będzie chciał  skorzystać z wygody oferowanej przez Cashback, będzie musiał dokonać u Ciebie zakupów. W ten sposób łączysz dwie zalety, jakie może zaoferować usługa Cashback. Z jednej strony dbasz o klientów oraz ich wymagania odnośnie wymarzonej placówki, z drugiej natomiast zapewniasz sobie dodatkowy zysk. Może zdarzyć się nawet tak, że klient trafi do Ciebie tylko ze względu na oferowaną usługę Cashback, jednak zostanie na dłużej i regularnie będzie robił u Ciebie zakupy. Każdy sposób na wzbudzenie zainteresowania klientów Twoją działalnością jest w stanie zaowocować w przyszłości – wyjątkiem nie jest Cashback.

     

  • Dzięki sprawnej współpracy na linii bank-acquirer-przedsiębiorca-klient nie musisz obawiać o kwestię bezpieczeństwa, jakie jest w stanie zagwarantować nam Cashback. Co to oznacza? Żeby klient mógł wypłacić gotówkę w Twojej placówce, niezbędne będzie wpisanie pinu, tak samo jak ma to miejsce przy tradycyjnej płatności kartą, przez co zyskuje on pewność, że nikt nie wypłaci środków bez jego zgody.

    Ty natomiast, dzięki temu, że Cashback będzie obsługiwany bezpośrednio przez bank, masz zagwarantowany zwrot pieniędzy wypłaconych klientowi. Cashback nie jest więc w stanie zakłócić Twojej ciągłości finansowej, ponieważ pieniądze, które ktoś wypłaci w Twojej placówce, od razu trafią z powrotem na firmowe konto. Jeśli jednak będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości odnośnie transakcji, pamiętaj, że Cashback podlega reklamacji. Jeśli pieniądze nie trafią na Twoje firmowe konto, możesz zgłosić to do banku i wyjaśnić w kilka minut. Dzięki temu masz pewność, że płynności finansów w Twojej firmie nic nie zakłóci.

  • W naszym kraju powoli staje się standardem ogólnodostępna usługa Cashback. Polska infrastruktura do wypłat środków przez usługę Cashback jest stale rozbudowywana, warto więc pomyśleć o tym już teraz. Dzięki temu przyzwyczaisz do tej opcji swoich klientów i będziesz gotowy na spełnienie standardów rynkowych. Wypłacanie gotówki za pomocą terminala płatniczego bez problemu zrealizujesz kartami Mastercard oraz Visa.

    Jeśli chodzi o dostępność usługi Cashback przez instytucje bankowe, Polska wypada bardzo dobrze. Wszystkie wiodące na naszym rynku banki są już gotowe, by w pełni wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów dzięki możliwości bezproblemowej wypłaty środkóww każdym miejscu. Najprawdopodobniej popularność usługi Cashback będzie rosła z każdym rokiem, podobnie jak mato miejsce w przypadku wielu innych funkcji terminali płatniczych. Postaw na usługę Cashback w Twojej firmie już dzisiaj i sam zobacz, jak zareagują Twoi klienci.