Dzisiejszy rynek nasycony jest atrakcyjnymi produktami i usługami. Konkurencja jest ogromna, więc pozyskanie każdego nowego klienta wymaga od firm większych wysiłków. Karty podarunkowe to rozwiązanie, które pomoże Ci pozyskać klientów, zachęcić ich do częstszego odwiedzania Twojej firmy i korzystania z jej oferty.
Zaproponuj swoim odbiorcom program lojalnościowy – nagradzaj ich za lojalność i motywuj do kolejnych zakupów. Pomożemy Ci zwiększyć liczbę transakcji i podnieść średnią wartość zakupów. Statystki pokazują, że popularność upominków tego typu stale rośnie*. Klienci kupują karty podarunkowe dla rodziny lub partnera, na prezent urodzinowy, świąteczny lub ślubny, obdarowują nimi pracowników i partnerów biznesowych.
Karty podarunkowe umożliwiają skuteczne zarządzanie zwrotami. Obecnie klienci oczekują, że będą mogli zwrócić zakupiony produkt. Zamiast wypłaty gotówki przy zwrocie towarów zaoferuj im kartę podarunkową. Będą zadowoleni, gdyż będą mogli oddać np. nietrafiony prezent, a Twoja firma nic na tym nie straci, ponieważ zainteresowany w przyszłości ponownie zrobi w niej zakupy, a środki wrócą na firmowe konto. Takie zarządzanie zwrotami znacznie poprawia płynność finansową.
Karty przedpłacone to świetne narzędzie marketingowe, które umożliwia promowanie marki i kształtuje wizerunek firmy. Możesz docierać do różnych grup nowych lub stałych klientów i pracowników. Możesz deponować niewielkie kwoty i rozdawać karty prezentowe potencjalnym odbiorcom. Możesz oferować zakup uniwersalnej karty upominkowej w ramach prezentu i w ten sposób promować swoją markę. Obdarowani będą odwiedzać Twoją firmę - co więcej, na pewno zapamiętają umieszczone na niej logo.
*Agencja PBS , badanie 2015
** Patronpal.com