Elavon Connect to portal internetowy do zarządzania płatnościami, która umożliwia kompleksowe przeglądanie, raportowanie i analizowanie transakcji w Twojej firmie. Oferuje natychmiastowy dostęp do konta, zestawień transakcji, faktur, materiałów informacyjnych oraz filmów instruktażowych. Pełna kontrola jeszcze nigdy nie była tak prosta. Z Elavon Connect możesz korzystać w dowolnym czasie i miejscu – na komputerze, tablecie czy telefonie, bez żadnych dodatkowych opłat. Wystarczy do tego przeglądarka internetowa.
Dzięki Elavon Connect można zarówno przejrzeć ogólne informacje, jak i sprawdzić szczegółowe dane. Intuicyjne narzędzia umożliwiają natychmiastowy dostęp do ważnych informacji biznesowych, od wyciągów i raportów po reklamacje chargeback i opłaty. Możesz wyszukiwać transakcje i korzystać z przydatnych filtrów, oraz pobierać raporty w wybranym formacie (PDF, CSV i XLS).
Możesz zarządzać danymi konta oraz informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa. Platforma Elavon Connect umożliwia też dodanie użytkowników, np. księgowych, doradców podatkowych i partnerów biznesowych oraz przydzielanie im odpowiedniego dostępu. Elavon Connect udostępnia również materiały informacyjne, odpowiedzi na często zadawane pytania oraz filmy instruktażowe, tak, aby od razu można było znaleźć odpowiedzi na pytania.
Korzystając z naszego portalu klienta, szybko i bezpiecznie monitorujesz transakcje kartowe. Możesz analizować zachowania klientów i pojawiające się trendy, a dzięki temu dostosowywać swoją ofertę do potrzeb rynku i w rezultacie zarabiać więcej. Dostęp do Elavon Connect można uzyskać w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu – na komputerze, tablecie czy telefonie. Co więcej, klienci Elavon nie ponoszą żadnych dodatkowych opłat.