Rejestracja na portal Elavon Connect jest łatwa.
Przejdź na stronę do rejestracji na portalu Elavon Connect klikając tutaj.
Aby zarejestrować konto na portalu będziesz potrzebować:
- Numer Akceptanta MID (znajdziesz go w emailu powitalnym Elavon bądź na fakturze VAT)
- Cztery ostatnie cyfry numeru rachunku bankowego, na który Elavon wysyła przelewy za transakcje
Wymagane jest również podanie dodatkowych informacji. W przypadku gdy:
jesteś nowym klientem:
Rodzaj dokumentu tożsamości widniejącego na umowie (do wyboru z listy)
Numer tego dokumentu tożsamości
jesteś naszym klientem od jakiegoś czasu (wysyłane były paczki i wygenerowana została przynajmniej jedna faktura VAT)
Kwota jednej z paczek (nie starszej niż 90dni)
Kwota jednej z faktur wystawionej dla numeru MID, który rejestrujesz (nie starszej niż 90 dni)
Wypełnij krótki formularz, wpisując dane osoby do kontaktu i udzielając dodatkowych informacji wyszczególnionych powyżej.
Przejdź do swojej skrzynki email. Krótko po przesłaniu formularza rejestracyjnego otrzymasz email z dalszymi instrukcjami jak dokończyć proces rejestracji.
Problemy z rejestracją?
Jeśli formularz rejestracyjny został przesłany pomyślnie, ale nie dotarł email z dalszymi instrukcjami, sprawdź folder Spam. Jeśli opóźnienie w dostarczeniu emaila przekroczyło 24 godziny, skontaktuj się z działem wsparcia wysyłając wiadomość na adres ElavonConnectQueries@elavon.com.
Jeśli jesteś klientem korporacyjnym lub firmą partnerska, Twój Opiekun Handlowy zajmie się rejestracją Twojego konta na portalu Elavon Connect. Jeśli nadal nie masz dostępu do portalu, prosimy o bezpośredni kontakt z Opiekunem Handlowym.