Co się zmienia? |
Ostatnie, dodatkowe kontrole bezpieczeństwa przeprowadzane przez wydawców kart, dotyczące transakcji zbliżeniowych mogą prowadzić do zwiększenia liczby odrzuconych transakcji. W ramach najnowszej aktualizacji aplikacji MobileMerchant dodana została funkcjonalność, która usprawnia proces przeprowadzania transakcji zbliżeniowych. W razie potrzeby, zaktualizowana aplikacja MobileMerchant poprosi o wprowadzanie karty i/lub kodu PIN w przypadku transakcji zbliżeniowej, eliminując konieczność dodatkowej interwencji. |
Co to dla Ciebie oznacza? |
Wszyscy klienci korzystający z aplikacji MobileMerchant powinni dokonać tej aktualizacji, aby uniknąć ryzyka niepotrzebnie odrzuconych transakcji zbliżeniowych. Jeśli masz włączone automatyczne aktualizacje na swoim smartfonie lub tablecie, Twoje urządzenie powinno aktualizować się automatycznie. Jeśli jednak Twoje automatyczne aktualizacje są wyłączone, powinieneś jak najszybciej zaktualizować aplikację MobileMerchant, aby upewnić się, że zmiana ta nie będzie miała na Ciebie wpływu. Krótka aktualizacja konfiguracji zostanie automatycznie pobrana na Twój czytnik kart, przy pierwszym użyciu zaktualizowanej wersji aplikacji MobileMerchant, kończąc cały proces. |
Co należy zrobić? |
Zachęcamy do aktualizacji aplikacji MobileMerchant w najwcześniejszym możliwym terminie, aby upewnić się, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na użytkownika. Jeśli posiadasz telefon komórkowy lub tablet ze starszą wersją systemu operacyjnego (iOS 9.x lub Android 7.x i niżej), uaktualnij go przed aktualizacją aplikacji MobileMerchant. Zaktualizowana wersja (2.5.0) aplikacji MobileMerchant zarówno dla systemu iOS jak i Android została udostępniona w sklepach App Store i Google Play dnia 26 kwietnia 2021 roku. |
Służymy pomocą |
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów podczas lub po dokonaniu aktualizacji, prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej: 22 306 08 49 |
Zalecamy, aby zawsze korzystać z najnowszej wersji systemu operacyjnego dostępnego na telefonie komórkowym lub tablecie i aby aplikacja MobileMerchant była zawsze aktualna.