Zdecydowałeś się na wyposażenie swojego przedsiębiorstwa w terminal płatniczy? Obsługa terminali płatniczych na początku może wydawać się trudna, jednak możesz skorzystać ze szkoleń z obsługi terminali płatniczych, a także ciągłego wsparcia technicznego, jakie jest oferowane przez naszych konsultantów.
Obsługa terminali płatniczych – szkolenia
Szkolenia dostępne są nie tylko dla naszych komercyjnych klientów, ale także dla beneficjentów programu Polska Bezgotówkowa. W ramach tego programu przedsiębiorcy mogą zapewnić swoim pracownikom kompleksowe szkolenia z zakresu obsługi terminali płatniczych, tak samo wartościowe i pełne wiedzy, jak te kierowane do pracowników naszych klientów komercyjnych. Elavon wspiera wszystkich swoich partnerów w ich codziennej działalności gospodarczej. Zapewnia im nie tylko dostęp do szkoleń z obsługi terminali płatniczych, lecz także dostęp do różnorodnych narzędzi rozwoju przedsiębiorczości.
W ramach ciągłej współpracy z Polską Fundacją Przedsiębiorczości, która współtworzy program Polska Bezgotówkowa, przygotowane zostają cyklicznie bezpłatne szkolenia. Obejmują one techniki sprzedaży, zagadnienia dotyczące biznesu online, a także tematy z zakresu cyberbezpieczeństwa, kwestii prawnych i podatkowych prowadzonej działalności, a ponadto dotyczących rozwoju osobistego i kompetencji miękkich w biznesie. Prowadzone programy szkoleniowe umożliwią zdobycie praktycznej wiedzy, a przy tym poznanie nowych rozwiązań, które mogą rozwijać firmę i zwiększyć jej przychody.
Po zamówieniu terminala płatniczego, jego instalacja odbędzie się w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia utworzenia umowy. Po instalacji terminala możesz skierować swoich pracowników na szkolenie z jego obsługi. Jak pokazują badania, obsadzenie kluczowych stanowisk w firmie skutecznymi pracownikami nastawionymi na podnoszenie poziomu obsługi klienta oraz zaspokajanie jego potrzeb bezpośrednio przełoży się na skuteczniejszą działalność całej organizacji.
Całodobowe wsparcie techniczne
Obsługa terminali płatniczych po szkoleniu stanie się dla Twoich pracowników prosta i intuicyjna, jednak są to tylko proste urządzenia, które czasem mogą okazać się zawodne. Nasz zespół ds. wsparcia technicznego pracuje całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, a dzięki naszym wskazówkom dostępnym na portalu możesz bezpiecznie podjąć kilka prostych kroków w przypadku standardowych błędów, które mogą wyświetlać się na terminalach POS i mPOS.
Jako klient Elavon oraz uczestnik Programu Polska Bezgotówkowa otrzymujesz pełne wsparcie techniczne. Nasze Biuro Obsługi Klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 i dostępne jest pod numerem telefonu 22 306 03 16. Dział Pomocy Technicznej pracuje każdego dnia i dostępny jest całodobowo pod numerem telefonu 22 306 08 49. W ciągu zaledwie 2 dni roboczych od zgłoszenia usterki terminala lub jakiegokolwiek innego problemu skontaktuje się z Tobą pracownik, by rozwiązać sprawę. Oprócz tego przez całą dobę działa nasza obsługa klienta.
W celu osiągnięcia maksymalnych korzyści możesz korzystać z portalu klienta do zarządzania płatnościami, który umożliwia kompleksowe przeglądanie, raportowanie oraz analizowanie transakcji w Twojej firmie. Oferuje on natychmiastowy dostęp do konta, zestawień transakcji, faktur, materiałów informacyjnych oraz filmów instruktażowych. Możesz na nim znaleźć wiele wskazówek, jak usprawnić swoje działania związane z transakcjami kartą, a także różnymi funkcjami dodatkowymi oferowanymi przez terminale.
Wsparcie techniczne i bezpłatne szkolenia cieszą się świetną opinią wśród naszych klientów. Warto przytoczyć opinię Tomasza Bursztynowicza, dyrektora hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA: „Elavon zapewnia kompleksową obsługę, indywidualne podejście, pomoc techniczną i bezpłatne szkolenia. Nasz opiekun zna specyfikę naszej pracy i nasze oczekiwania. Otrzymujemy wsparcie zawsze, gdy tego potrzebujemy, a dzięki temu możemy skupić się na potrzebach naszych gości”. Skorzystaj z naszej oferty, aby przekonać się, czy podzielasz tę opinię.