Oszczędzaj czas na obsłudze płatności. Dodaj prosty link do e-maila lub faktury, by Twoi klienci zawsze mogli płacić szybko i bezpiecznie.
Firma EverythingBranded dostarczająca artykuły promocyjne i usługi marketingowe należy do grupy spółek Charles Alexander Distribution. Za pośrednictwem brytyjskiej strony internetowej Everythingbranded.co.uk oraz siostrzanej witryny EverythingBranded.com działającej w USA oferuje setki różnych artykułów promocyjnych i usług marketingowych: od najprostszych gadżetów reklamowych: długopisów i kubków z logotypem, po odzież firmową, na której można wykonywać nadruki. Zaopatruje w produkty promocyjne właścicieli globalnych marek, takich jak: Netflix, Google, BMW i LEGO, ale także obsługuje małe przedsiębiorstwa.
Wyzwanie
Firma EverythingBranded wszystkie zamówienia i płatności przyjmowała telefonicznie. Pracownicy wprowadzali dane karty płatniczej do wirtualnego terminala, za pomocą którego następnie przetwarzane były płatności.
EverythingBranded potrzebowała bezpiecznego sposobu obsługi tych poufnych danych. Zwłaszcza, że firma rozrastała się i obsługa coraz większej liczby zamówień i płatności pochłaniała coraz więcej czasu. Firma szukała sposobu, który umożliwiałby jej klientom dokonywanie płatności przez Internet.
„Działając w szybko rozwijającej się branży artykułów promocyjnych, chcieliśmy zwiększyć wydajnośći zoptymalizować czas pracy naszego zespołu.” – mówi Paul Rowlett, założyciel i dyrektor generalny Charles Alexander Distribution. „Dzięki Pay-by-Link możemy dołączać do e-maila lub faktury link, który przenosi klienta na stronę płatności. Gdy pracownik Elavon wyjaśnił nam, na czym polega ten proces, wiedzieliśmy, że jest to dla nas idealne rozwiązanie”.
Rozwiązanie
Firma EverythingBranded potrzebowała partnera, który rozumiałby jej działalność, spełniałby wynikające z niej potrzeby oraz umożliwiałby rozwój. Zespół Elavon zaproponował i dostarczył rozwiązanie Pay-by-Link, które można wykorzystywać w e-mailach i fakturach. Jedno kliknięcie przenosi klienta na stronę płatności online, którą łatwo zintegrować z systemem CRM i która zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo 3D Secure.
Efekty
Dzięki temu, że teraz większość płatności odbywa się przez Pay-by-Link, pracownicy EverythingBrandednie wprowadzają już ręcznie danychz kart. Zyskali czas, aby skoncentrować się na najważniejszych obszarach działalności. Poprawiła się także płynność finansowa firmy – klienci płacą szybciej, a pieniądze są na jej koncie już następnego dnia. Dodatkowe zabezpieczenia obniżyły wymagania związane z PCI DSS,co zmniejszyło koszty przetwarzania płatności. Od tej pory klienci firmy sami dokonują płatności, w dogodnym momencie, online. Warto dodać, że za pomocą Pay-by-Link można przyjmować najpopularniejsze rodzaje kart.
Integracja bramki płatniczej z witryną EverythingBranded była prosta:„Z technicznego punktu widzenia,była to jedna z najszybciej wykonanych integracji płatniczych, jakie przeprowadzaliśmy ostatnio– podsumował Greth Muller, website developer z 1 st WebDesigns.
„System Elavon jest bardzo elastyczny i wszyscy są zadowoleni z efektu końcowego. Wyjątkowe jest również to, jak łatwo było zintegrować bramkę z resztą systemu.W przypadku hostowanych rozwiązań płatniczych innych dostawców zdarza się to rzadko. Wsparcie techniczne i pomoc, które otrzymaliśmy przed integracją oraz w trakcie i po integracji, nie mają sobie równych.” Jennie Rowlett, dyrektor finansowyw Charles Alexander, stwierdziła:„To była niesamowita przyjemność przenieść się do Elavon po współpracy z naszym dotychczasowym agentem rozliczeniowym, który co prawda zapewniał nam możliwość przyjmowania płatności, ale nie zapewniał tak dużego wsparcia.Z Elavon jest inaczej. Od naszego pierwszego spotkania pracownicy firmy Elavon wykazywali się niezwykłą chęcią pomocy, elastycznością i otwartościąw kontaktach.”"Otrzymaliśmy wsparcie dedykowanego opiekuna klienta, który ściśle współpracowałz naszym pracownikiem działu IT, aby proces integracji przebiegał bez problemów.”
Chcesz dowiedzieć się więcej o Charles Alexander Distriution? Odwiedź stronę: