Zakłada się, że w miarę postępu technologii wykorzystanie biometrii będzie wzrastać. Oczekuje się, że uwierzytelnienia biometryczne w zakresie płatności wyniosą ponad 9,6 biliona złotych do 2024 r.*
Biometria – dlaczego warto?
Wraz z globalną cyfryzacją płatności, konsumenci mają więcej możliwości płatności niż kiedykolwiek wcześniej. Ochrona najbardziej osobistych informacji oraz zapewnienie łatwiejszego i szybszego sposobu dokonania płatności to cele uwierzytelniania biometrycznego – a konsumenci chętnie z niego korzystają.
Wielu handlowców dostrzega, że nowe technologie – wzrost zastosowania Big Data – oraz potrzeba stosowania zaawansowanych zabezpieczęń, mają wpływ na prowadzoną przez nich działalność. 70%** firm prowadzących działalność w internecie twierdzi, że boryka się z odnalezieniem równowagi pomiędzy procesami bezpieczeństwa, a zapewnieniem szybkiej i łatwej ścieżki zakupowej klienta. Możemy w tym pomóc, porozmawiaj z nami.
Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa i sprawdź, czym jest biometria –
Zawartość akredytowana przez Discover® Global Network.
* 2,5 biliona USD, 1 USD = 3,90728 PLN, www.oanda.com, 23.10.2020 r.
** Źródła: Mercator Advisory Group, Juniper Research, Aite Group, DFS Services LLC, Deloitte China Mobile Consumer Survey, Rachel L. German and K. Suzanne Barber, TrendForce, Counterpoint Research, LinkedIn Paysafe Group