Każdy hotel odgrywa znaczącą rolę w swojej okolicy. Podobnie jak rośliny, które jako pierwsze wyrastają na nieużytkach, tworząc innym roślinom warunki do wzrostu, sukces hotelu sprawia, że mogą powstawać i rozwijać się inne firmy.
Bez względu na to, czy goście odwiedzają hotel, aby zjeść posiłek, wziąć udział w konferencji lub weselu, przyjeżdżają na noc, na weekend lub na dłużej, tworzą miejsca pracy i zapotrzebowanie na pobliskie kawiarnie, bary, restauracje, parkingi i transport publiczny. Hotele wspierają lokalnych dostawców i podnoszą atrakcyjność swojej okolicy dla turystyki i biznesu.
Podczas gdy niektóre hotele funkcjonują pojedynczo, inne zyskują na sile działając razem. Rozumiemy to i potrafimy zaspokajać potrzeby zarówno niezależnych hoteli, jak i większych, , sieciowych marek, działających w wielu krajach Europy.
„Bycie częścią czegoś większego, niezależnie od tego, czy jest to Twoja najbliższa społeczność, czy franczyza, to coś, co dobrze rozumiemy w Elavon" – mówi Sacha Gainard, dyrektor działu Franchise Hospitality, Elavon Europe.
„Jako preferowany partner płatności dla Marriott w Europie, znamy potrzeby nowoczesnych hoteli, pracujemy zgodnie ze standardami marki i sprawiamy, że to, co skomplikowane, staje się proste. Wiemy, jak wykorzystać efekt skali, aby zapewnić Ci najlepszą jakość, bezpieczeństwo i stabilność – z doskonałym wsparciem on-boardingu w kilkunastu językach europejskich".
Zawsze na przedzie
Sheraton Lake Como to luksusowy czterogwiazdkowy hotel w północnych Włoszech, z zapierającymi dech w piersiach widokami na jezioro Como. Jako część franczyzy Marriott, hotel ten jest klientem Elavon od 2019 roku.
„Nasza firma działa we Włoszech, jednak 90% naszych przychodów pochodzi od międzynarodowych klientów, dlatego wolimy współpracować z globalnym graczem, takim jak Elavon" - mówi Elena De Santis, dyrektor ds. finansów w Sheraton Lake Como.
Hotel przetwarza ponad 10000 transakcji rocznie, z czego 70% to transakcje kartami. Odsetek ten wzrasta z roku na rok, w miarę jak zwiększa się wygoda płatności cyfrowych. Do tego wzrostu przyczynia się również fakt, że goście mogą teraz płacić w swojej rodzimej walucie, korzystając z Dynamicznego Przeliczania Walut (DCC).
„DCC jest bardzo ważne dla nas i naszej relacji z Elavon" – mówi Elena. „DCC obejmuje wszystkie waluty krajowe, w których nasi klienci chcą płacić, a Elavon pokrywa ryzyko kursowe”.
„Jest to kolejna usługa, kolejna opcja dla klientów naszego luksusowego hotelu// Jak na luksusowy hotel przystało, to kolejna usługa, kolejne udogodnienie dla naszych klientów", dodaje.
Zespół finansowy hotelu korzysta również z Elavon Connect, opartego na chmurze narzędzia do raportowania, zapewniającego wgląd do informacji o płatnościach w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca. To właśnie ta funkcjonalność sprawiła, że Sheraton wybrał Elavon na dostawcę płatności dla swojego najnowszego hotelu Passalacqua, położonego wzdłuż linii brzegowej jeziora Como.
„Chcieliśmy mieć tego samego partnera do raportowania i mamy dobre relacje z Elavonem" - mówi Andrea Caniggia, kontroler finansowy w hotelu Sheraton.
„Mieliśmy kontakt z dedykowanym menedżerem ds. relacji z Elavon i mogliśmy wykorzystać globalne partnerstwo biznesowe, negocjując wspólnie z firmą Marriott”.
„Byliśmy przekonani, że jeśli pojawią się jakieś problemy, Marriott i partnerstwo z Elavon będą w stanie nas wesprzeć".
Elavon Europe: Zawsze na przedzie
- Dynamiczne przeliczanie walut z obsługą 80 walut
- Rozliczenia następnego dnia realizowane w 17 walutach
- Raportowanie w czasie rzeczywistym w wielu lokalizacjach
- Bezproblemowa integracja z FreedomPay i Oracle Opera
- Wsparcie klienta w 13 europejskich językach
Jeśli chcesz dowiedzieć się, co Elavon może zrobić dla Twojego hotelu lub franczyzy, skontaktuj się z nami e-mailowo.